Image
               
Επιλογής
| ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | 
| ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ | 3 | 
| ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Επιλογής Ενεργειακής Κατεύθυνσης (ΕΕΚ) | 
| ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα μαθήματα. Εντούτοις, οι φοιτητές και φοιτήτριες θα πρέπει να έχουν ήδη ικανοποιητική γνώση σε Μαθηματικά, Φυσική, Θερμοδυναμική και Μηχανές Εσωτερικής Καύσης. | 
| ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | Ελληνική | 
| ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Όχι | 
| Στόχοι του μαθήματος είναι: 
 Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής /-τρια θα είναι σε θέση να: 
 | 
| Γενικές Ικανότητες | 
| Οι φοιτητές αποκτούν αυξημένες ικανότητες για: 
 | 
| Καύση - Ανάφλεξη και Συστήματα Ανάφλεξης - Χρονισμός και Κτύπημα (Πειράκια) στις ΜΕΚ - Σχηματισμός Καυσίμου Μίγματος στον Κινητήρα Όττο - Εκπομπές Ρύπων και Εγκατάσταση καταλύτη στον Κινητήρα Όττο - σχηματισμός Καυσίμου Μίγματος Στον Κινητήρα Diesel - Εκπομπές Ρύπων Στον Κινητήρα Diesel - Κινηματική και Δυναμική των ΜΕΚ - Διαγράμματα Ροπών ΜΕΚ - Ζυγοστάθμιση Δυνάμεων και Ροπών – Μαζών - Υπερτροφοδοτηση - Εργαστηριακές Ασκήσεις ΜΕΚ - Ασκήσεις Υπολογισμών ΜΕΚ. | 
| ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Πρόσωπο με πρόσωπο: Στην τάξη και στο εργαστήριο ΜΕΚ. | ||||||||||
| ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Χρήση διαφανειών στις παραδόσεις. Υποστήριξη μαθησιακής διαδικασίας (θεωρίας και εργαστηρίων) μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class Εξειδικευμένος εξοπλισμός εργαστηρίου ΜΕΚ. | ||||||||||
| ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | 
 | ||||||||||
| ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | Γλώσσα Αξιολόγησης: Ελληνική Ι. Γραπτή τελική εξέταση θεωρίας που περιλαμβάνει: 
 ΙΙ. Εξέταση εργαστηρίου που περιλαμβάνει: 
 Η αξιολόγηση των φοιτητών είναι προσβάσιμη από αυτούς για επεξηγήσεις αναφορικά με τα λάθη τους. | 
| 
 |